Tema: Re: Del ISP greicio ~250KB
Autorius: Modestas
Data: 2009-03-08 19:53:09
"Night" <vytis@!tbs.lt> wrote in message news:gp0t26$d76$1@trimpas.omnitel.net...
> Gal galima placiau, apie "problema", nes man tai tik skaiciai, kurie nedaug
> ka sako.
> Nupasakosiu situacija. Mano routeris "uzmaitintas" is access point nuo stogo
> (nanostation), jis gauna signala nuo kito access point, nuo kaimyno stogo, o
> jau is ten - nebe wlan, o kitokios bangos. Zodziu, tas gateway

Aha, tada iškart imti kaltinti tiekėją dar anksti. Ar tas WLAN transportas atsirado tik dabar, ar veikia jau senai?
Būtų galima įtarti, kad prie WLAN yra prisijungę dar keli vartotojai :)

> 89.117.228.198 yra tas daiktas ant mano stogo ar tas kur ant kaimyno stogo?
Nežinau. Reikia klausti to, kas valdo įrangą
89.117.228.198 greičiausiai yra "erdvių" įrenginys. Kažkur pakeliui link PC gyvena routeris 89.117.228.197, galbūt tai tas pats "my.router"

> Jei yra problema, tai kame? Irangoje? Laiduose?

Kol kas neaišku. Jei 89.117.228.198 yra tiekėjo pusėje, pirmiausia, apkrovęs kanalą, tikrinčiau WLAN ir ryšį tarp "my.router" ir 89.117.228.198