Tema: Re: Kas per telefonas ir skype
Autorius: Levas
Data: 2009-02-20 18:59:44
Esmine tavo tokio audringo pasakojimo esme "Jis TEN, JIS TA, JIS ANA". O jei patikrinti, tai VBS agenturos pranesimas.
Neciupinai pats telefono? Tada truputi pagalvok, ka tas emigrantas norejo pasakyti.

O skypephona tau surasti pades Google. As toki ciupinejau- nafig jis man reikalingas :)

--
Bye, Levas