Tema: Re: Kas per telefonas ir skype
Autorius: xXx
Data: 2009-02-20 18:47:38
> Nueini kur nors kur yra wlan ir kalbi (priimi skambucius) nemokamai, arba
> skambini kitiems skype nariams uz dyka. O skambinimas i kitus realius
> telefonus yra mokamas.

Kaip tai nueini kur nors ?
Ji po visa anglija vazineja ir visur veikia.
Tai as ir sakau, kaip gali buti taip tinklai isvystyti, kad visur internetas
yra ? Ir autobusi ir metro vaziuoja ir kalba...
Sake tik kai kuriose parduotuvese viduje nebeveikia.
Ir jei telefas visa laika ijungtas online, tai visa laika veikia siustuvas,
kaip gali akumai laikyti 3paras ?

I kitus tinklus skambinant taip, ji pasipildo saskaita.
Mane ir domina koks tai telefonas, marke ?
Cia gal tada pas mus LT kur yra laisva tako zona tada turetu veikti
internetu skype...man tada tokio reikia...