Tema: Re: KIS Sukileliu 88 Kaune problema?
Autorius: Raimis
Data: 2008-04-07 20:38:53
na ne siuo atveju ju "tinklai" pasiekimi per lietuva,kakzada buvau gaves
pasiulyma
peerinits,taciau ju "supratimas" apie peeringa gan keistokas  :)
primas pasiulymas kalti peera per Litnet swicha :) kas  normaliam isp protu
nesuvokiama per svetima iranga permetinet tranzita :)
antras  pasiulymas buvo suspeerinti "kazkur rusyje" ale kazkokiam
ranoje velgi per kokia 2-3 hopinius swichus  :)))
I mano pasiulyma nuspirkto peeringui kabeli tarp KIS is  ju tapalpu
baigesi atsakymu "brangu" (~60lt men)
Taigi ... :) dabar aishku sukauksim gaf gaf ir au au au :) bet kazkajp
nebeidomus man jie,tesiog pamirsom kad yra tokie :)