Tema: Re: KIS Sukileliu 88 Kaune problema?
Autorius: e-Kerepla
Data: 2008-04-07 15:17:49
Asmeniškai aš krykštauju todėl, jog man ir juokinga ir graudu, kaip nūdienoj žmogelai visokias delfio lygio ala 'statistikas' priima už gryną pinigą ir kiša jas kitiems po nosim kaip nenuginčyjamą faktą, įsivaizduodami, jog taip buktais pareiškinėja savo kompetetingą eGzpertišką nuomonę.
O kas dėl matavimosi, tai... yra dar kas ir pinigus slojinikais mieruoja...