Tema: Re: Anekdotai
Autorius: slapis
Data: 2009-05-11 15:21:25
:))) +

"Paulius" <pauliusla@gmail.com> wrote in message
news:gu8vtj$fa8$1@trimpas.omnitel.net...

Aš labai mandagi.
Kai pasiunčiu žmogų nx, visuomet perskambinu ir pasiteirauju, kaip jis
nusigavo.

Kada gi pagaliau pagamins telefonus su funkcija „blokuoti skambučius savo
buvusiems, kuriems pradedi skambinti vos tik prisigeri“?

.... o po to mes nuėjome į ZAGS-ą ir informavome valstybę apie tai, kad kartu
miegame...

Kalorijos – tai tokios mažos bjaurybės, kurios ateina naktimis ir sumažina
drabužius.

Negi aš tokia seksuali, kad gyvenimas taip mane tratina?

Dar viena diena be reikalo panaudoto makiažo...

Mes atsakome už tuos, kurių laiku nepasiuntėme.

Kai žmogui įkanda vampyras, jis pavirsta vampyru.
Susidaro įspūdis, kad visus aplinkui apkandžiojo ožiai...

Jeigu visi žmonės turi angelus sargus, tai mano arba kažkur kirmija, arba
labai ilgam užgėrė...

Moteris turi mokėti daryti 70 dalykų: plauti indus ir 69...

Dieve, padaryk taip, kad visos kalorijos nueitų į papus...

Aš tai vadinau px..izmu, kol nesužinojau žodžių „atsparus stresui“.

Kaktusas – tai gyvenimu labai nusivylęs agurkas.

Kada pagaliau sugalvos kompiuterius, kurie po garsinės komandos “bl**!!”
sustabdys po jos sekančius veiksmus?

- Tu visada tokia kalė?
- Ne, 5 dienas per mėnesį aš dar blogesnė.

Kelintą kartą įsitikinu, kad moterys moka saugoti paslaptis.
Grupėmis… Maždaug po 40 žmonių.