Tema: Re: Megztukas
Autorius: Toxis
Data: 2013-05-28 20:25:55
ish narkotiniu medzhiagu - kofeinas (kava, arbata, energetiniai gerymai,
cola), nikotinas (cigaretes, cigarai, cigarilos, pleistrai, nikotino
vaporizeris aka el cigarete), alkoholi.. esu experimentaves (priesh tai
perskaites begales informacijos apie sauguma, poveiki, galimus neigiamus
aspektus) su keleta kitu substanciju. Bet ash kazhkodel turiu itarima, kad
didzhioji dalis zhmoniu burnojanchiu priesh - net nezhino, ar sau meluoja,
kad mano ishvardintos substancijos yra narkotines medzhiagos, gabalas ju
(ash tame tarpe), sedi and nikotino po 10/15/20 metu, bet sau vis dar
meluoja, kad, ne, ne, ash tai jau ne narkomanas, ar dar idomiau, savaites
negali ishtvert be alkoholio ('ash tai be abejo galesiu, ash ne sedes! ash
tiesiog nenoriu, man skanu'!), bet piktai apshnypshchia ir narkomanu
ishvadina zhole puchianti jaunuoli:)

"Shlipsas"  wrote in message news:ko0t3o$5d8$1@trimpas.omnitel.net...

o ka tu vartoji?

--