Tema: Re: NVH:taip nejuokinga, kad net juokas ima
Autorius: locked
Data: 2009-04-30 14:38:01
"Toxis@ze_yvil_place" <tox@work.ble> wrote in message
news:gtbv2d$uef$1@trimpas.omnitel.net...
> ar
>
> Mes tikrai labai stipriai maishomes savokose, gal nemaishom zhodzhiu etika
> su religija, pasaulezhiura su religija.

o tu cia matai dideli skirtuma isskyrus savokas? :)
man ir viena ir kita daugiau ar maziau tera stabai ir normos, abiejais
zmones vadovaujasi neatsigrezdami. kalbant tokiomis temomis butina kuo
labiau generalizuoti tokius dalykus, idant visatos mastu jie yra vienas ir
tas pats :)

> 1 yra naturali gamtos tvarka, kita yra istatymu ir kitu zhmoniu teisiu
> pazheidimai.

oi nereikejo liest to "naturalumas" zodzio, nereikejo. VISKAS kas vyksta yra
naturalu, taip istatymu, teisiu (gamtoj neegzistuojanciu) pazeidimai irgi.
naturalu = tai kas vyksta. imho, mes cia iprate mastyti kad galime pakeisti
savo sprendima. deja as taip negalvoju, mano pozicija yra tokia, kad kadangi
viskas sudaryta is daleliu, kurios pastoviai juda, etc, tai ir viskas kas
ivyks bus naturalu. kadangi tai buvo salygota tam tikros tu daleliu
kombinacijos ir panasiai, tai kitaip negalejo buti. taigi, mano manymu toks
dalykas kaip "apsigalvojau" tera ziauriai apgaulinga iliuzija pagal parasyta
scenariju kur sprendimas jau buvo numatytas.

> Koki gi profili?

nu siuo momentu tai pavadinciau taktisko ar panasiai ateisto

> Tikrai taip, ateizmas yra tiek pat religija kiek plikumas yra plauku
> spalva, o pashto zhenklu _nekolekcionavimas_ - hobiu.

lol :)

> [...]
> dievu ir netikejimas pasakom su supratimu, kad mazhamechiu vaiku
> prievartavimas yra blogas, neetishkas ir nusikalstamas veiksmas... Nors
> hm.. zhiurint i pasauli manau kad visgi galbut tai ir yra esme - kai
> neturi virsh galvos kabanchiu isivaizduojamu draugu, kurie tau gali
> atleist uzh betkoki, net pati nehumanishkiausia akta, tau tik uzhtenka
> tyliai _jo_, o net ne savo aukos atsiprashyt - tada zhmogus turbut nustoji
> protaut ir empatijos jausmas nunyksta, isivaizduojamo draugo ambasadorius
> pasake, kad kazhkas yra gerai ar negerai - ir pachiam nebereikia galvot ir

nu tu cia pamaitinai zmogiskumu ir jo normomis konkreciai, bweh... :)
o siaip ar kada nepamastei kad gali buti ir trecia pozicija be tikejimo arba
netikejimo? tipo nezinojimas, kazkas link neutralumo? jei nera irodyta kad
dievas yra, ir kartu jei nera irodyta kad jo nera, tai kodel kazkas turi
teise buti isitikinusiam kad jo nera? (arba yra?)
ar cia vel zmogiskasis by default "jei neirodyta tai nera"? kuom toks
isitikinimas teisingas? nebent statistiskai, ir tik zemiskiems
paciupinejamiems faktams.

> :)))))))))))))))))))))))))))))))))))))))) O kam gi sprest je ne zhmogui,
> apie zhmogishkus veiksmus ir padarinius? man tikrai idomu, kam tamsta
> manote reiktu sprest shuos klausimus?

manau tame ir visa problema, is sudo spaudziam vaska, vienaip ar kitaip
reminam, esam zmones, taip mums ir reikia :(