Tema: Re: NVH:taip nejuokinga, kad net juokas ima
Autorius: Toxis@ze_yvil_place
Data: 2009-04-30 13:51:03

> nu cia butu daugmaz tai ka turiu omeny

reishkiasi taip, atvykite i gedimino prospekta, prie vagos knigyno, ash jums uzhvazhiuosiu su siupeliu per kupra (shiupeli atsinesht savo) - juk shis veiksmas netures jokios yrakos gliese 581 c gyventojams (jei ten tokiu yra, o greichiausiai nera:).. ai nevazhiuosit, skaudes sakot, nu kaip jus chia taip zhmogishkai viska zhiurit, juk tamstos skausmas visai nerupi charono pavirshiaus dulkems... Ai, jums rupi.. tai gal jus netychia irgi per savo prizme i viska zhiurit.. negali but!

> [...]
> sugeneruotom ir susapnuotom vertybemis, nuo sito tasko viskas kaip ir
> sugriuna i viena puse.
> tada jau geriau ir neapsimetineti kad meginama
> prisimesti kad mastoma kiek imanoma platesniu mastu. galim toliau teskentis
> savo sukurtuose uzdaruose vandenyse su savo liniuotemis su home made
> gradacijomis kuriu prasme visiskai isnyksta vos tik issinesame jas kazkur
> toliau uz savo tvoros. taip sakant, kam ko reikia, man pavyzdziui
> nepriimtina mastyt savo kiemo masteliu vien todel kad stumdomes savo
> siknomis. arba as bent jau nebrukciau to kitiems kaip vienintelio ir, ahem

Ar tamsta bent supranti koki brieda rashai? Apie kokias aukshtas materijas mes kambam - viskas, viskas yra matuojame per zhmogaus prizme, nes zhmogus yra vienintele, kol kas zhinoma aukshchiausia gyvybes forma, jei kazhkada atsiras kazhkokia kita aukshta givybes forma, su kuria mes busim priversti bendraut - bus sumastytos bendros normos, kaip bendraut nekenkiant vienas kitam - iki tol - viskas, absoliuchiai viskas musu poelgiuose ir vertinimuose yra zhmogishka (tikiuosi mes suprantam, kad shi kart kalbam apie morale, o ne apie geologija, ar planetu judejima?)

> nu? galima betkoki veiksma isskaidyt ir uzvardint i fizikinius reiskinius.
> turbut kazka praleidau jei tik tam tikri fizikiniai reiskiniai ar ju
> kombinacijos turi gerumo ir blogumo etiketes.

Tamsta visishkai nesigaudote aplinkoje.... O melyna yra gerai ar blogai? O fotonas? O tamsioji materija?
Ar mums nesuvokiama, kad gerai ar blogai - yra zhmogishkos savybes taikytinos zhmogishkiems veiksmams, ar veiksmams, kurie tiesiogiai susije su zhmogishkuoju gerbuviu. Isprievartavimas yra blogai - tamsiai oranzhine nera nei gerai, nei blogai, tai bangos ilgis.

> gerai, ziurim kitaip. planeta
> traukia planeta, ko pasekoje vienoje pasikeicia klimatas, visoki
> ugnikalniai, ir ten visi isdvesia. tai jau dabar gravitacija bus bloga bo
> ten viskas (zmones tarkim) iskepe?

Ten givenanchiu individu atzhvilgiu - blogai. Mums, kaip norintiems su tais intdividais vystyt prekyba, turizma ir tyrinet ta kultura - blogai.

> o jei ten butu iskepe siaip kokie
> mikrobai arba _zmoniu atzvilgiu_ blogi kosmoso gyventojai tai jau savaime
> suprantama gera?

Tai shtai ar tik nepradejome protauti... zhmoniu atzhvilgiu - gal mes pragaliau pradesim susishneket - taip, zhmoniu atzhvilgiu (zhmoniu, ne vieno individo) vieno ar kito veiksmo buvimas geru ar blogu butent yra zhmoniu atzhvilgiu. Toliau net neatsakinesiu, nes tamsta jau atrodo uzhgriebes reikalo esme ver ishsukat ish vagos ir pradedat uzhsiiminet sofistiniais kliedesiais