Tema: Re: Kodël að iðëjau ið LinkoManijos
Autorius: respect
Data: 2009-03-30 21:47:40
Ateini, susirandi, atsisiunti (man pareina per kelias minutes) ir iseini -
visas mano dalyvavimas Linkomanijoj. Kur kokia cia problema izvelgia, tai
bbz. O pas juos esu del greicio (nesedesiu gi mininovoj su 200 kBps download
greiciu), pasirinkimo uztenka. Siaip ar taip - didziausias Lietuvoj ir
uploaderiai nemiega. Nebent cia valandomis skaiciuoti.