Tema: Re: Kodël að iðëjau ið LinkoManijos
Autorius: mumumčik zergatronas
Data: 2009-03-30 17:24:22
na gal kitame reikalas buvo
geros ir teisingos kopijos uzsieny atsiranda anksciau ir skleideju daugiau.
praktiskai ka ziuriu - jei is filmu tai aXXo, FXG, FXM "distribucijas"
plius tie veikejai mininovose turi RSS.. o tai irgi leidzia kuo asnkciau
gaut..

vat kas linkomanijoj gerai - kad kartais imeta "auksiniu" packu
(animacijos top20 daug ka pasiemiau, kazka is Sci-Fi klasikos irgi)