Tema: Re: [EN] Rytu Europos mainai
Autorius: kostas kubilinskas
Data: 2009-03-23 16:46:24
sorry bet man tai visai nejuokinga. Originalus straipsnelis tai buvo geras,
o cia automatinis vertimas, be rysio ir be logikos. Stai jo atbulinis
atvertimas, irgi toks pat be rydio, jei kam nors tokie dalykai juokingi nu
tai i sveikata:

Lietuviu komercines invazija i Rytu Lenkija, per kelis menesius, o siemet im
März 11-ji, musu tauta, yra sventa diena, inirtingas musis virimo.
Tukstanciai ginkluotuju zlotais Lietuvos herojus patrauke atlietuvinti
istorine Jotvingiu zeme. Sviesos kavalerija Marijampoles folksvagenu
septinta valanda ryto (JAV laiku), apsuptas prekybos centru Suvalkai,
Lenkija neleisti isigyti pagrindiniu maisto produktu. Kaip zinia, alkanas
lenkas - mazai kareivius.

Kauno dzipai Sunkiosios artilerijos skyriaus smogas Balstogeje, Lenkija,
keliu nuslavusi desra, kumpis ir naftos kliutys Augustowski. Miestas
Lietuvos kulturos atributai ekonomines Imperializmas yra ypac stipri.
Prekybos centras "Kaufman" ideti skelbima tekstas anglu kalba:
"Gerbiami klientai, Prasome, darzoviu ir vaisiu svorio balanso kontroles."
Jei tekstas anglu kalba turi buti rodomi musu "Maxima", oficiali kalba
isprotetu apsaugininkai. Taciau Augustavo, Lenkija, tekstas neatitinka. Ne
tik lietuviai, nezinau, kiek svorio morkos ir obuoliai. Ir todel, kad
lenkai, didesniu parduotuviu pasirodyti nedrista. Na, vienas is nelaimingu
atsitikimu ivyksta. Taigi slenka skiltyje vistienos, desros ir aliejaus
kanistras sienos konteinerius, kuriuos ji aptarnauja isspausti
kulkosvaidziai tvirtai valstietiskos lietuviu rankas.

Ir tarp eismo spusciu kasoje bandote prisibrauti vietos bobulķ ciocia Juzefa
keliu pieno ir maisa bulviu. "Cholera litewska" - saukia bobulķ, bet ne
musiskiams Moto, atskrieja suvalkietiskas sukis "blietj! Visi aikstes
prekybos centrai yra statomi aplink plieno arklys su lietuviskais numeriais.
Atsistatydina likimo jaunu lenkaiciai jis nuolankus tarnas, po valytuvais
kaisioja Lietuvos reklamine rastu prospektus, siulanti Augustowski pirkti
pigius santechnikos ir interjero prekes. Kaip greitai ismoko lietuviu,
pataikauja.

Ogi nera tokio ginklu kovoti baltiskaja erdveje. Ne kardas, knygos arba
Kankles ir lenku desra rankoje, kuriu turi buti imtasi. Keista tai, kad
pardavejas yra labai letas mokymosi lenku lietuviu. I kavos Augustowski
aikste kovotojai ateinanciais kaunietis rodo pyragaiti riebalu pirstu ir
saukia "kawy i pyragiego ir padaveja mekenti:" Bendro takiego, co takiego?
Klausimas parduotuvese buvo lenku, lietuviu siaubiantys skatinti uzsienio
salies ekonomika ir skurdo mazinimo. Taciau kiekviena misija reikalauja savo
imperijos auku. Siuos veiksmus Napoleonas Bonapartai Prancuzijos izdas buvo
tuscias, kaip "Snaiges" darbuotojo pinigai, bet kodel puse pasaulio
sielvartingas Prancuzijos bijoti kelis desimtmecius.

Taigi drebek, Polonium, Lietuvos pirkejui atsiranda svarbiausias musio
Jotvos zemes jetitvaitatj!