Tema: Re: Godos topas (istraukos)
Autorius: mumumčik zergatronas
Data: 2009-07-09 16:00:40
nu zmogus-cekuolis tai zinomas.

mokruna netycia vakar maciau kaip jis ten klauna vaidina prie oru
zemelapio (tragiska..)

apie toki kova isgirdau pirma karta. ir tai tik per zinias.

vienzo. nori nenori, bet jei kas nors namie ziuri telika - tai karts nuo
karto visgi matai pazistama varda.

tenka pripazint, kad "visuomene juda ne ta kryptim..
ir kai kurie netgi kelkrasciais" [(C) kazkas is newsu]