Tema: Re: Viktara vando 2
Autorius: Kipsas
Data: 2021-01-05 14:52:20
2021-01-05 08:21, J.J. rašė:
> [...]
> kalbančiojo kultūros lygį.
> Žinau vieną vandens apdorojimo būdą - jonizavimą. Nesigilinau, visko
> neklausiau, ar čia būtent taip vanduo apdorojamas, bet konkrečiai dėl
> jonizuoto vandens yra visokių nuomonių, jo šalininkai teigia, kad yra
> pasaulinių tyrimų patvirtinančių jo naudą. Ir mano tėtis jį gamino ir
> vartojo. Ir man duodavo :)  Čia jau kiekvieno pasirinkimas, kuo tikėti,
> bet kad tas vanduo ryškiai skiriasi nuo paprasto vandens - tai faktas. O
> norint pasiskaityti mokslinių tyrimų, reiktų ieškoti užsienio kalbomis.

Čia jūsų paties pirmi žodžiai: "Tas Skitmantas Malinauskas dar tūpesnis
:))  Ne viską klausiau, ne girdėjau, kokia ten to vandens technologija."

Kokiomis kalbomis jūs skaitėte apie tuos mokslinius tyrimus? Pateikite
nors vieną nuorodą į mokslinį žurnalą, kuriame buvo paskelbti tie tyrimų
rezultatai.

"Čia jau kiekvieno pasirinkimas, kuo tikėti, bet kad tas vanduo ryškiai
skiriasi nuo paprasto vandens - tai faktas."

Tai jūs tikite tuo, kad kažkas kažką sakė, ar remiatės mokslu
patikrintomis žiniomis? Jeigu mokslu, aš ir vėl būsiu nuobodus -
pateikite nors vieną nuorodą į mokslinį žurnalą, kuriame buvo paskelbti
tie tyrimų rezultatai.

Pamenu, dar gūdžiais 1989 sovietiniais laikais, buvo toks veikėjas A.
Kašpirovskis. Tai jis televizijos laidų metu "įkraudavo" vandenį kurį
lengvatikiai žmogeliai trilitriuose sudėliodavo prieš televizorių.
Mačiau savo akimis, pažinojau tuos žmones, deja jie jau mirę, matyt tas
vanduo mažai "įkrautas" buvo.

Kaip jūs manote, žmogus neturintis medicininio išsilavinimo, bet
turintis suvirintojo kvalifikacija gali teigti, kad tas vanduo, kurį jis
reklamuoją turi gydomųjų galių nuo Covid 19 viruso? Ar jūs savo
artimiesiems rekomenduosite tokį vandenį?

Manau jūs turėsite pilietinės drąsos ir atsakysite nuoširdžiai į mano
klausimus.