Tema: Re: Viktara vando 2
Autorius: Kipsas
Data: 2021-01-04 13:45:15
2021-01-04 13:12, J.J. rašė:
> Tas Skitmantas Malinauskas dar tūpesnis :))  Ne viską klausiau, ne
> girdėjau, kokia ten to vandens technologija.
> Šiaip jonizuotas vanduo rimtai pripažintas kaip gydantis. O apie
> vakcinas kalba pagal mano nuomonę - leisti
> žmonėms pasirinkti. Ir realiai bet kokia chemija organizme labiau kenkia
> nei gydo.
> Peržiūrėjot visą?
>
> "Kipsas"  parašė naujienų news:rss80a$mb$1@news.omnitel.net...
>
> https://www.youtube.com/watch?v=kwjA12qWkeY

Taip. p.J.J. Žiūrėjau nuo pradžios iki galo. Nesu tiek išsilavinęs, kad
vertinti "Tūpas" ar ne p. Malinauskas. Vanduo ir Afrikoje vanduo, kad ir
kaip jis ten būtų apdorotas. Na, nebent jis būtų paimtas iš Černobilio
reaktoriaus aušinimo sistemos. Ar jūs galite pateikti išsamius,
pasaulyje žinomų medicinos organizacijų tyrimų rezultatus, apie tai, kad
struktūrizuotas vanduo turi gydomųjų savybių? Bet kokie pasakymai, kad
"Va, mano draugo žmonos pusseserės katinas Kūčių naktį sakė", neturi galios.