Tema: Re: BVP
Autorius: GD
Data: 2019-12-06 20:51:40
"Kur kas geresnes pozicijas žemės ūkyje vokiečiai užėmė Klaipėdos krašte; čia jie valdė 42,6 % visų krašto žemės ūkio naudmenų. Klaipėdos krašte iš 141 dvaro vokiečių dvarininkams priklausė 86, arba 61 %, su 21 102,4 ha žemės [85]. "

Ir ką norėjai pasakyti ta ištrauka iš straipsnio, kur ten krašto nuskurdinimas? Jakubavičienė rašo apie XXa. 3-4 dešimtmečius. Ir man asmeniškai būtų keista, jei geresnes pozicijas žemės ūkyje vokiečiai ūkininkai užimtų likusioje Lietuvos dalyje, o ne Klaipėdos krašte.