Tema: Re: BVP
Autorius: Gintas <apsaugok nuo Tomo durnumo@gmail.com>
Data: 2019-12-06 01:40:38
Išdėstyk savo versija, ka 1923-ais ka ginkluoti lietuviai pasake Klaipedos krasto vokieciams ir klaipediskiams? Ar paklause ju-kokiai valstybei jie nori priklausyt? Pereme mat is prancuzu Klaipedos krasta....... Kaip pereme? Saudydami, nakti is Lietuvos vogcia atslinke, persirenge sukileliais, vardus pakeite?