Tema: Re: strikeball/paintball/lazeriai vilniuje
Autorius: Kaksht
Data: 2009-06-17 10:52:48
hehe, bandykit dar syki, gal jeu nebe tokie atsargus busit :))
o workoutas ten tai gerulis taip palakscius ir pritupinejus visa laika :P

Kaip 50 tai mes tuomet ir zaidem po visa ta poligono teritorija, komandos net i grupes susikirste :) O va del atpazinimo tai irgi jega, tikroviskumo tikrai prideda kai is labai toli negali pasakyti ar priesas ar savas, nesausi i pirma judanti daikta :)

--
Honda Civic '00 EK3 1.5 Vtec-E