Tema: Re: strikeball/paintball/lazeriai vilniuje
Autorius: mumumčik zergatronas
Data: 2009-06-16 16:03:22
pazaidem maza grupele, tai visgi CTF suejo geriausiai..
jei paprastas deathmatch - tai ilindusio i koki bunkeri neiskrapstysi
(nes i galva saudyt negalima), o noro jam is ten list visiskai nera
bet ir CTF geriau su "respawn". nes kai zaidems su "viena gyvybe" tai
puse valandos prasliauziojom aplink baze ir niekas nieko nenuveike, nes
baisu nosi iskist.. :)