Tema: Re: islikimas.
Autorius: ddd
Data: 2018-08-01 08:09:54
> kazkokia fantazija. Kas moka PSD? su kuo ari zeme? samdai artojus? perki
> trashas? su kuo pjauni malkas? su kuo jam atsivezi? uz ka perki acta,
> druska, cukru, muila? su kuo valai uzpakali?
>
> nefantazuok.

PSD moku karta metuose, nes esu ukininkas.
Turiu traktoriu su padargais.
Trasu jokiu neperku niekada nepirkau ir niekuo netresiu.
Malkas pjaunu su 2 benzopjuklais ir skaldau su hidrauliniu kirviu. Vezu su
priekaba. Miskas uz 1km.
Cukraus ir druskos perku po poka karta metuose.
Muilo gabalo uztenka menesiui.
Dantu pastos tiubiko 2menesiam.
Popieriaus poko uztenka 3 menesiams.
Mano islaidos 100/men.
mano pajamos 100/diena, bet turguje dirbu tik 4 dienas/men.  nes man
uztenka.

Viska susipirkau kol dirbau mieste.
O sodyba paveldejau, tik pasitvarkyt reikejo.

Taip, kad nei kiek nefantazuoju, o gyvenu.