Tema: Re: islikimas.
Autorius: ddd
Data: 2018-07-31 21:29:45
> darze neuzauga pakankamai nei maisto nei pinigu
> pabandyk pats. turbut esi ofizo ziurke.

Ofise as sedejau 2000m o 2008m kai atejo krize supratau, kad mano gyvenimo
laikas man yra smarkiai brangesnis, negu ten gaunami pinigai...
As nebandau,  as taip gyvenu jau virs 10metu.

Viskas ka valgau uzauga mano darze.
Vistos, kalakutai, kiausiniai mesa, darzoves, dar dideli dali derliaus
parduodu, is to pinigai visiems mokesciams, o tu mokesciu 20elektra 10
internetas ir 10 suknistos siuksles, kuriu as net neturiu. Nes neperku
jokiose maximose jokio meslo...
Pinigai reikalingi tik aliejui ir dektukams, nes sitas mano darze neuzauga
ir as sito pats pasigamint nemoku.
Malkos savos is savo misko, grudai is savo lauko, susimalu su savo malunu,
duona kepu pats savo peciuje, po 6 bakanus per karta, suvalgau tik 1 tai 5
parduodu.
Darau is savo grudu savo alu is savo uogu savo vyna, bulviu, svogunu, morku,
kopustu, pilnas laukas, 2 siltnamiai agurkai, pomidorai, karta i savaite
vezu pertekliu i turgu,
I joki darba nevazyneju, jokiuose kamsciuose nestoviu, jokiuose kabakuose
pietu nevalgau, nes pasidarau juos ramiai namie, niekas nesedi ant sprando
ir niekur neveja, jokiu terminu ir deganciu reikalu, gyvenu ramiai, maudausi
prude, kurenu pirti, pasikvieciu draugu, atvaro kruva moteru del egzotikos
nuravi man darzus...

O tamsta sakai nei pinigu nei maisto ???
Nesupranti tu dar tokio gyvenimo...
nedaaugai dar...

bet linkiu tamstai sekmes, tavo pinigu kalime, nuo 8 iki 17 ar net iki
20val. kas diena...
As jau is tos sistemos isejau senai...
tik ne visiems Markyzo Karabaso vergams suprasti...