Tema: Re: bybis raibas.
Autorius: Kenis
Data: 2018-05-31 21:14:23
nu tai vadinasi jau vaikystėj matė kad esi išskirtinai trenktas, kad net
neverta mušt, nes niekas nuo to nepasikeis...kaip beje ir dabar :)

"ngc7479"  parašė naujienų news:pepaeq$iqi$1@trimpas.omnitel.net...

kaip savarankiskai atprast nuo malonumu kaip rukimas chujukymas rasymas

geriau klausk ar viena kart taip buvo as gi kieme uzauges ir buvo tokiu
kuriuos pyzdino - pagrindu, kad durnas, apie mano asmenybe buvo tik
uzuominu, bet iki realiu veiksmu niekada nedaeita.

bet turejau smegenu sutrenkima pas mus vienas turejo trylika smegenu
sutrenkimu, nes yra durnas ir t.t.