Tema: Re: Rio&Basket
Autorius: Vytautas Tuzas
Data: 2016-08-21 14:54:02
as tai naxui uz visas tas psichiatrines, uzpykau ant
tevynes ir kasio neziuriu, tegu pasikaria.

"nelabs"  wrote in message news:npbvfr$9uh$1@trimpas.omnitel.net...

nepriminkit man gusto ir maskoliunas buvo tautos geda
gedos darosi aukstesnio ugio. ypac, kai veziojamos kaip balastas
(jautokas) ir visi kashiorai antro numerio, lyderiu 0
modia paulauskas shiknas tokiems butu ishspardes

"benamis" <ask@mail.lt> ra?e news:np44o5$vd2$1@trimpas.omnitel.net: