Tema: Re: Nesveikai prajuokino
Autorius: cooleris
Data: 2016-06-19 17:05:59
Nu tai tu ju istorija paziurek
Pasikviete svedus kad juos valdytu ir nebepistu
Paskui aukso orda piso ilgai ir nuobodziai
Kol lietuviai nesugalvojo ta aukso gysla sau priglausti
Islaisvino is aukso ordos ir patys melze
Greiciausia i maskvos valdzia pateko truputuka lietuvisko kraujo
Nes poto agresija pakilo nerealiai
Bet kadangi ilgai genus skiede aukso orda
Taip ir liko agresyvi imperelistine valstybe kuri pati nieko neturi negeali
ir nedaro
Bet tikisi uzgrobti kazka kas viska gales darys ir maitins
Bet pasirodo civilizacija visur ir senoviniais veiksmais neprasisuksi
Paeme kryma senais metodais ir sedi su suskilusia gelda