Tema: Re: vaikai apie mokytoju streika
Autorius: svyt
Data: 2016-03-05 14:17:44
Neparasiau, is kitos puses man ju gaila, kaip ir absoliuciai kitu
 biudzetininku.
dar juos su gydytojais imanoma nors dalinai
 privatizuot, o kaip privatizuot gaisrininkus (nu jiem draudimai
 turetu susimest) ar policija? Lietuvoj konstutucija garantuoja i
 nemokama greita pagalba.
Kam bomzui nemokamas gydymas? Tik nesioja ir platina infekcijas.
Truputis i kita tema, zydu alkoholiku nebuna, nes jie alkoholi
 pazysta 8000 metu. Italu, pasitaiko, jie alkoholi pazysta 4000
 metu. Rusai genetiniai finai, puse alkoholiku, jie alkoholi
 pazysta 500 metu. Indenai, alkoholi pazine pries 300 metu, 80
 proc alkoholikai.

--

svyt /e39

----Android NewsGroup Reader----