Tema: Re: vaikai apie mokytoju streika
Autorius: Salas
Data: 2016-02-29 13:42:15
Dabar iprasta kiekvienoj klasej itraukti po 2-3 debilus, dar vadinamais
"integruojamais". Blogiausia, kad daznai ju tevai lygiai tokie patys
"integruojami". Jie puikiai zino savo teises, o ant pareigu jiems
visiskai px. Nelygink senuju mokyklu su dabartinem. Anksciau mokytojai
galedavo but autoritetais. Dabar yra uzduchinti valdzios, svarbiausia
mokiniu teises.