Tema: Re: O kaip
Autorius: Kurmis
Data: 2015-11-12 15:38:58
turejau kelis alkoholikus savam rate, tai pasakysiu kitaip:
tie tikrieji alkoholikai neisgeria tiek daug kaip atrodo. jie "sudeliauna"
po truputi vieni is kitu ir nedidelem dozem. tiek kad nuolatos palaiko
"degima". jie ir apgirsta nuo zymiai mazesnio kiekio to paties alkoholio.
cia kaip tame posakyje : imirkusiai zemei daug nereikia.
siaip lietuviai paprastai geria per sventes. yra nemazai tokiu kur be puses
litro ant galvos net neskaito kad geria. nemaza dalis vyresnes kartos
lietuviu buvo pripratinti prie sovietines tvarkos, tai ir poreikiai zinoma
didesni. na tik kad tie megejai arba baiginejasi arba galimybes stipriai
sumenkusios.
tevas turejo tokia liga, uosvis irgi vis su pazadais kapanojasi is to liuno.
abu gerikai dazniausiai alumi bande savo poreiki malsinti. degtine jiems
brangi ir per stipri, greiciau luzta.
jaunesne karta tiek neigeria. aisku visada bus pasirodanciu ka gali ar vargo
svetimoj saly nuoskaudas skandinanciu. tiek kad darbingas zmogus tikrai tu
kiekiu nesurenka net per sventes pagerdamas.
tai apie kokius cia kiekius, tenkancius vienam lietuviui, kalbama, taip ir
nesuprantu.

Kurmis