Tema: Re: O kaip
Autorius: servisas
Data: 2015-11-12 09:05:27
Bet blem, prisimenu, kad kai buvau vaikas neretai tekdavo matyti chebrantus
"kampais" vaikstancius ir smigusius gulincius kur pakliuvo. Aisku, ne
masiskai, bet pasitaikydavo. Dabar tokiu vaizdu nesu kelis metus jau mates.
Apskritai, susidaro ispudis, kad visi dabar vis labiau ir labiau uzsieme ir
nera nei kada prisigert. Aisku, gal daba kaimas labiau prasigeres, nei
anksciau. Bet apskritai man toks ispudis susidaro, kad alkoholio
suvartojimas mazeja. O kai paziuri sita grafika- 14 litru gryno alkoholio
zmogui per metus (arba 35 litrai snapso, kas gaunasi po 100 gramu per diena
kiekvienam)- nu sunku isivaizduoti, kaip musu salele atrodytu, jei tikrai
tiek butu geriama.