Tema: Re: mokestis uz moksla
Autorius: Suomis
Data: 2009-05-23 12:27:49
as manau kad su tokiom kainom lietuvoje nebus menininku ish visu. Mano
ziniai ju paruoshimas daug brangesnis negu kokio ekonomisto ar teisininko,
taciau visi tie menininkai gyvena gan varginingai palyginus netgi su menku
gabumu teisininku. Deja kaip matyt uz moksla jiems reikes moket
daugiausiai...

Ishvis kam lietuvai kultura ? juk ji babkiu neuzkala ? Geriau visi tegu buna
vadybininkai, bent jau taip, mano galva, galvojo steponke ivesdamas tokia
tvarka, juk daba lektuvu greit i londona ar peterburga gali nulekt
pasikulturint :)