Tema: Re: mokestis uz moksla
Autorius: Toxis
Data: 2009-05-22 23:44:19
apie ka mes kalbam, ar vaikai "buna tikrai protingi", kaip kiekvieno vaikas
yra pats protingiausiais, tik tinginys.. ir tik su bloga kompanija susidejo,
todel heroina xyjarina, ar _tikrai_protingi_ jei pastarasis - tai tokie
vaikai mokysis nemokamai, nes _tikrai_protingi_ vaikai kaip bebutu keista
bet mokslus baigia gerai. O situacija, kai kas antras maksimos kasininkas
yra verslo vadybos bakalauras, o magistra galima gaut atejus i universiteta
~25 kartus per 6 metus (chia su diplomu ir vieno ir kito atsiemimu) - mano
manymu tai nera visai teisinga tvarka...
universitetai turi ruosht mokslininkus ir aukshtos kvalifikacijos
darbuotojus, o ne maximos kasininkus ir benzo koloneliu darbuotojus - nori
amato - eik i profesine mokykla, nori, ir turi protiniu gabumu ganyt
amatininkus - eik i kolegija.