Tema: Re: Vilniaus alus...
Autorius: UmR
Data: 2009-08-24 19:37:45
+ sitiems pamastymams.
taip pat susidare kazkokio nenaturalumo ispudis juos geriant.
neziurint i tai gal ir pirkciau juos dazniau nei kitus lietuviskus alus,
taciau to nedarau del to kad sio alaus yra tik maksimose.
ir pasikartosiu ka jau cia esu rases - kai galima norfos bazeeje ir
nusipirkt paulanerio po 3.29 nesuprantu kam apskritai reikalingi (ypac
stambesni) lietuviu gamintojai.