Tema: Re: Vilniaus alus...
Autorius: CinCas
Data: 2009-08-24 10:45:04
na ragavau seniau to vilniaus, kai kampštukus su replėm atsukinėti
reikėjo....
pradžioje visai nieko reikalas pasirodė, bet vėliau sėdint su vienu alaus
mėgėju ir bekalbant apie šitą alų, ir jį kaip tyčia bedegustuojant, pradėjo
jis man skonio niuansus visokius "rodyti". tai pradžioje vilniaus žolelių
alus man buvo visai nieko produktas, bet kai pradėjom lyginti su kitais
žoleliniais alumis, tai "vilnietiškas" visai nublanko ir "pradėjo" jaustis
tų žolelių nenatūralumas - chemija kokia tais - ekstraktas. tai nors imk ir
prakeik visokius žinovus, kurie "parodo" kas yra kas :D
po to karto nutariau litus investuoti į kokius tai geresnius produktus,
kuriais galima mėgautis. tarkim kad ir Maredsous. tikrai rekomenduočiau
tamsaus jų alaus. foto iš degustacijos pridedama :)