Tema: Re: ekologiska samone
Autorius: margo
Data: 2009-08-05 19:23:02
Jokios bedos. tiesiog sutrink, pridek,ko turi - drusjos, cesnaku, biski gal
acto, u=pilk aliejum ir pasidek i saldytuva. Sekantu karta,kai ka nors
gaminsi, pridesi,ko noresi, va tau ir bus. Gali tiesiog sutrinti, druskair
aliejum uzpilti. Kita syki noresi rytietisko - pridesipvzd imbiero ir
cesnako, nesvarbu, ko. Esme juk gi tik uzkonservuoti kuriam laikui,kad
nereiktu ismesti,o veliau galesi panaudoti bet kam, pagal poreiki.Netgi
galesi paprasciausiai sumaisyti su grietine ir megstamais skoniais ir
vistiena pvzd uzkepti.Ar bele ka.