Tema: Re: ekologiska samone
Autorius: a
Data: 2009-08-05 16:00:06
pozherukas [namie] expressed precisely :
> Sveiki,
>   Dariau savaitgaly plova su vyshniomis ir nusipirkau ashtriu pipiru pakuote.
> Shiaip man reikejo tik vieno, tachiau pakuotes buvo tik po penkis ir tai tik
> RIMI radau, nei maksima, nei norfa neturejo. Dabar keturi liko :(.
> Grazhus, raudoni, bet pastoves kelias dienas ir bus nelabai tinkami
> naudojimui.
> Padovanochiau kam, tachiau komunikaciniai-logistiniai kashtai bus didesni nei
> tie trys litukai, o ishmesti gera maista gaila, juk afrikoj vaikai badauja...
> [...]

kaiptik neseniai dariau adzika... keleta pipiru, cesnako skiltele,
sauja graikisku riesutu, druskos nemazai, juoduju pipiru maltu,
raudonos paprikos ~puse, zalesiu visokiu, kalendros maltos... ir viska
i kapokle. kapokle tai toks daiktas kurio kitaip nesugebu pavadinti :)
toks kaip blenderis, tik peiliai gerokai ilgesni ir leciau sukas...