Tema: Re: WOK keptuve
Autorius: isolated
Data: 2009-08-04 22:29:09
gryztant prie amzino dalyko,
toks klausimas biski nesusijes su wok,
naujos/naujesnes keptuves turi ant dugno bangeles. mesai kepti gal ir gerai,
nubega riebalai
visgi neseniai uzmaciau kad yra keptuves kuriu sone griovelis ir tam tikslui
skirtas.
bet kadangi keptuve perkama ne tik mesai kepti, bet ir pvz blynams
(lietiems), kaip tokios keptuves veikia?
ar visgi geriau likti prie senu paprastu dugnu?