Tema: Re: Vilniaus Alus
Autorius: Faktas
Data: 2009-07-29 09:01:00
tai neturi gi ivardinti kokia tiksliai etikete, svarbu, kad tie patys neskanus, kurie ir su etiketem neskanus.
reiskia ju negeri ne del etiketes, o tikrai del skonio.
mes darem akla degustavima, tai viskas ir atitiko.
kokiu rusiu nemegstam, negeriam, tos ir buvo ivardintos kaip lievos.
ir atvirksciai.
tikslus spejimai mazdaug panasus, yra gi etikeciu kuriu skoniai nelabai skiriasi.