Tema: Re: Vilniaus Alus
Autorius: Faktas
Data: 2009-07-28 16:46:09
"-o-o-" <x-o-o-x@gmail.com> wrote in message news:h4mu5o$42p$1@trimpas.omnitel.net...
> tai va butent pasakojo, kad jau jokio skirtumo i kur pilsi is skardos,
> skardoj prabuves alus neva siek tiek praranda skonio. Kiek tame tiesos,

nu šitą tai žinau dėl skarbonkių, kad nekas.

> nezinau, alaus daug negeriu. bet tikrai zinau, kad pilstomas alus man pats
> skaniausias, jei koki bokala sugalvoju islenkt bare.

nu taip, bet įdomu kaip ten apsaugotas metalas, kad negenda skonis.
ir dar - ar skaniausias dėl to, kad iš bačkos, o ne skarbonkės ar stiklinio butelio,
ar todėl, kad ten alus pvz nepasterizuotas ar dar kokių nors procesų nepraėjęs,
po kurių stiklinėj taroj gali būti saugomas kelis mėnesius, o bačkoj jau po .... (čia reik įrašyt terminą)
sugenda.