Tema: Re: Vyndariai
Autorius: Povilas
Data: 2009-07-28 13:14:28
"Tomas" <t@t.lt> wrote in message news:h4mhjj$ftg$1@trimpas.omnitel.net...
> Tevas ir brolis dare is prie namu augancios monstrisko dydzio Ivanausko
> "Rastinukes".

Kazkada rudens gerybiu mugeje Vingio parke radau zmogeli pardavinejanti
vynuogiu daigus.Isisnekejau su juo apie jas.Pasigyriau,kad darau vyna is tos
"rastinukes',tai buvau isdetas i suns dienas  atseit sios rusies uogose yra
labai daug folines rugsties,todel ju nei daug valgyt,nei gamint is ju sultis
negalima,nes stipriai kenkia inkstams.Po sio pokalbio savo sode as jas
panaikinau,o isigijau baltu vynuogiu.Bet kol kas tokio kiekio,kad butu
galima spoaust vyna,nepavyksta uzaugint.Siemet i siltadarzi pasodinau 4
"garsiausias " leituviskas vynuoges,tinkamas vyno g-bai.Turiu nuojauta,kad
siltadarzi paskirsiu tik joms,nes nusibodo jau kariaut su pomidoru ligomis (