Tema: Re: Virtuvinis kombainas ir blenderis?
Autorius: Dautarte
Data: 2009-07-22 08:25:19
As turiu ir kombaina Zelmer Fenomen
(http://www.zelmer.pl/gfx/zelmer/oferta_produktowa/pl/73/362242252.jpg ,
1000W), ir rankini robota su priedais Braun Multiquick MR 6550 BCHC
(http://www.bms.lt/lt/catalog/image?id=133021 , 600W). Nurodytiems darbams
t.y. ledas, uogos, sriubos pilnai uzteks tokio Brauno, jame dar galima ir
mesa kotletams sukapoti, pasteta padaryti ir pan. Tie du indai vienas 350
ml, kitas apie 1,5 l pilnai uztenka 2 zmoniu seimai, plius dar yra sluotele
kremams, standartinis antgalis su peiliukais ir spec. peiliai ledui. Sita
turiu nuo pavasario ir negaliu atsidziaugti - nuolat naudoju.

Kas del konsistencijos, tai man atrodo, kad jie visi nepriklausomai nuo tipo
privaro siek tiek oro, nors nepasakyciau, kad daug... be to tai dar
priklauso nuo produkto - uogos siek tiek pagauna, jei ilgai trinti, taip pat
bulviu sriuba tampa tokia tikrai lengva ir kremine, o pvz. brokoliu arba
salotu sriuba normali, be oro.