Tema: Re: Virtuvinis kombainas ir blenderis?
Autorius: MaRiUs
Data: 2009-07-22 01:31:08
o as kaip tik moulinexa 600w uzverciau po 4 metu ir ieskau naujo, ir taipogi
neissirenku niekaip, ar cia ta rankini ar stacionarini rinktis.....

gal kas turit stacionaru ir zinot ko jame truksta lyginant su rankiniu....
blenderiuoju dazniausiai leda, uogas, sriubas, mikseriuoju su pridedama
sluotele ir t.t.t.t.