Tema: Re: Ieškau uošvės :-)))
Autorius: Skersinis
Data: 2009-07-19 17:52:25
Mama daro. vienas iš būdų - pirmiausia išverda (subproduktai, vanduo,
druska, pipiriukai, lauro lapai).
Atšaldo, sumala su  mėsmale, dar mairūno prideda ir įdaras virtiniams
gatavas.
Pats dariau - tikrai gavosi.

"Audrius" <xkalvisx(skliaustelius_ištrinti)@takas.lt> wrote in message
Gali būti ir svetima, tačiau turėtu mokėti gaminti lietiniams ir cepelinams
įdarą iš subproduktų, t.y. plaučiai , širdys, kepenys.
Kažkada turėjau savo uošvę, tai į svečius važiuodavau vien tik dėl šitos
nesamonės, prikirsdavau iki negaliu, nes saiko tokiam skoniui nejausdavau
:-))
Taigi, greitai pristatykit man tokią uošvę, arba dėstykit kaip visas šitas
rewikalas gaminasi, kokios proporcijos, eiliškumas ir t.t. Vienu žodžiu, kad
beskaitydamas galėčiau pasigaminti man mėgstamus cepus ir lietinius ir
ragelius ir žemaičius ir koldūnus ir ..........................
Taigi pradedam ............ ir visos uošvės prašom užeiti į studiją :-)))
įvertinsim.