Tema: Re: keptuv?s indukcinei
Autorius: Doc
Data: 2009-07-14 13:54:07
Woll titaninė po kelių mėnesių naudojimo 99% laiko naudojant tik ne
metalinius įrankius ir plaunant tik rankom su ekologišku plovikliu pradėjo
po truputį luptis ir tose vietose pradėjo svilti, po metų atrodė kaip sena
sudrožta tefloninė keptuvė. imperija.lt pakeisti į kitą sutinka, atiduoti
pinigų ne. Kas keisčiausia, paprašius pagalbos iš inspekcija.lt, jie atrašė,
kad 1) kadangi Lietuvoje nėra ekspertų, galinčių nustatyti keptuvės
funkcionalumą ir 2) kadangi vartotojui piktnaudžiauti savo teisėmis taip
pažeidžiant pardavėjo teises yra draudžiama pagal Civilinio kodekso 1.137
straipsnio 3 dalį, mano reikalavimas grąžinti pinigus yra nepagrįstas, todėl
turėčiau pasiimti naują keptuvę nepratęsiant garantijos termino. Jaučiuosi
lengvai apšalęs, tačiau dar nenusprendžiau ar netingiu teistis.

--
Doc