Tema: Re: keptuv?s indukcinei
Autorius: Edvinas
Data: 2009-07-14 13:16:22
Junda rašė:
> O kokia buvo? Woll? Skaičiau nemažai nusiskundimų. Mūsiškė Borner jau 2
> metai tarnauja, be problemų. Tiesa, niekad indaplovėj nebuvus, tik su
> ekologišku švelniu plovikliu plauta ir be aštrių įrankių naudota.

Mūsų Boerner naudota su metaliniais įrankiais. Kepsnių ant keptuvės
nepjaustėm, bet maišydavom, vartydavom su metaliniais.

Plaunam keptuvę be jokių ploviklių - dar karštą pakišam po tekančiu
vandeniu, su kempinėle praplaunama ir viskas. Instrukciojoj taip plauti
buvo parašyta.

Aš kažkaip įtariu, kad žmonės titanines keptuves gal indaplovėse
sudirba? Arba agresyvius ploviklius naudodami? O gal tiesiog kokia
Boerner titaninė != Woll titaninei.

--
Edvinas