Tema: Re: Mazas sugadintas malonumas
Autorius: Silvano
Data: 2009-06-17 14:56:39
proporcingumas nustatomas remiantis teleologiniu metodu, t.y. per istatymo
tikslus.
 o po teisybei,  sio istatymo  tikrasis tikslas yra barzdociui matului
(kuris pats kala snapsa pirtyje apsiputojes) susirinkti balsu is davatku. o
formalusis tikslas yra sumazinti alkoholiniu psichoziu tarp nepilnameciu
:))))) o tai, kad prie tavo namu buriuojasi ar nesiburiuoja pacukai, tai
visiem giliai px buvo ir bus :) i tai niekas neatsizvelgs ir istatyma
keiciant (lengvinant ar grieztinant:)