Tema: Re: Orkaites valymas
Autorius: AlfIndraja
Data: 2009-06-08 09:34:51
Su tuo Valiu, tai sveist nereikia... Atrodo ir instrukcijoj taip rasoma.
Pripurski orkaite ir uzdarai pusdieniui. Po to, atidarai, ir isvedini, kad
nenualptum nuo garu.
Paskui - svelniu skudureliu su vandeniu issluostai - ir puikuma.
Karta vienam numojamam bute, taip suzinojom, kad orkaitej yra lempute :D
Pradziai viskas buvo prikepe ir nieko nesimate. Isvalius - pamatem, kad
kazkas viduj sviecia :))))