Tema: Re: Orkaites valymas
Autorius: by2
Data: 2009-06-08 08:55:46
Kiek zmoniu, tiek nuomoniu, bet tie kur grauzia,tai fe... ne darbas, pvz.
man, nuo tu prastu valikliu kvapu bloga darosi, kai ilgiau pasveist ka
reikia, galiu nuo tu Valiu nualpt prie virykles, ir be to kokybe tikrai
bloga :)
"Doc" <giedriusc_aciunereikia_@gmail.com> parašė naujienų
pranešime:h0bl99$c2c$1@trimpas.omnitel.net...
Jo, kvėpuot tokiom nelaimėm džiaugsmas didelis.

Mes naudojam
http://www.gnld.com/store/Product.aspx?NAV_CATEGORY_ID=3230&CATEGORY_ID=1139&PRODUCT_ID=10095&ATTR=allInfo,
pigus, nieko negraužia, valo gerai, anot fėjos ne blogiau nei visi tie
graužiantys. Kadangi platinamas irgi MLM'u, tai oficialiai rekomenduot
bijau, bo tuoj apšauks sektantu ;)

--
Doc