Tema: Re: Pisco
Autorius: Povilas
Data: 2009-06-04 20:28:24
"keksas" <keksasREMOVE@gmail.com> wrote in message
news:h08u9v$8m8$1@trimpas.omnitel.net...

> Sunku su tamsta gincytis :) O kodel vynuogiu samagonai tiek pavadinimu
> turi?
> Skiriasi tuo, kad pisco sour daro is pisco, o ne tarkim grapos.

K...ai,su Tamsa vesti diskusija dar sunkiau : ) As klausiu konkreciai kuom
skiriasi viena vynuogine samane nuo kitos,o Tu vis vien kalbi apie kazkoki
tai kokteili.
Bet gerai,kad atsiuntei sita paveiksleli - dabar man jau patampa aiskiau ir
pradedu suprast,kad pisco,tai greiiausia yra Peru nacionaline vynuogine
samane,o tai tas pats kas grappa,ciacia,rakija ir pan.