Tema: Re: Pilstomas Alus vilniuje backutemis?
Autorius: Glebas
Data: 2009-05-22 12:38:16
O tose backose kur bravarijoje stovi kas daroma?
Istrauka is ju www:  "Gerai matomoje alaus daryklos – restorano „Bravaria“ vietoje yra įrengtas alaus bravoras. Tai yra tikra atrakcija Jums, nes jūs galite stebėti alaus virimo procesą bei mėgautis „šviežiu“ alumi restorane. Iš trijų čia pat verdamų alaus rūšių tikrai išsirinksite mėgstamiausią:" Tai kas ten tada? O kokia Marceliuke gi irgi patys negalima alaus, tai jei veza Vilmerge, nafig isdurineti visus ir nepasakyti, koks tai alus?

Kad kiek pamenu, ten visada buvo teigiama, kad alus vietoje gaminamas. Nebent visada apgaudinejo :)
O del licencijos, tai neseniai buvo nutarimas, kad visai UAB Ultrapramogos atimti, o jiems priklauso ne tik bravarija, bet ir daugiau uzeigu.

p.s. vakar pagaliau radau to "Vilniaus alaus" parduotuveje. Sviesus patiko, o tas tamsus su zolelem tai man kazkaip nelabai