Tema: Re: Senu gerimu radinys
Autorius: -o-o-
Data: 2009-05-18 14:36:32
:)))) nezinau ar juoktis ar verkt ir kodel taip visada buna? Rusu laikais
paparastai nebuvo ko lygint su Finliandija ir Absoliutais, lietuviu laikais
ner ko lygint su tais paciais gerimais, tik jau atvirkstine prasme. Rusu
laikais ko gero tik dvi normaliausios degtines buvo, tai Stolichnaja ir
Russkaja, visa kita arba mes negerem arba buvo mums shudas.
..