Tema: Re: Pringles! Visokiu skoniu :)
Autorius: Masala
Data: 2009-05-12 12:45:20
Manau tamsta neturi seimos, o jei turi, tai abejoju ar turi vaiku. Zinoma,
su tokiu poziuriu i gyvenima tai gal ir gerai :)
Rupiniesi tik savo subine, o visis kiti lai eina nx... :)
Kitas dalykas, kad po keliolikos metu Tavo organizmas Tau tikrai nepadekos
uz tai ka jam darei, gali prasidet visokios xrienovos ligos... Bet darai su
savo gyvenimu ka pats nori, tik buk toks malonus ir daryk tai nekendamas
kitiems :)